Bc. Jiřina Kubínová

Master's thesis

Analýza vzdělávacích potřeb supervizorů v telemarketingu

Educational Need's Analysis of Telemarketing Supervisors
Anotácia:
Práce se zabývá vzdělávacími potřebami konkrétní skupiny zaměstnanců v telemarketingové společnosti. Jádrem práce je kvalitativní výzkum realizovaný pomocí polostrukturovaného rozhovoru s pracovníky na pozici Coach. Cílem je zmapovat jejich pracovní náplň a na základě rozhovorů stanovit oblasti, které jsou nedostatkové a vhodné k nápravě vzděláváním.
Abstract:
The thesis deals with the educational needs of specific group of telemarketing company employees. The core of the thesis is qualitative research done by semistructured interviews with the employees at Coach position. Desired aims are firstly to acquire understanding of their work and secondly to identify areas that should be improved by following education.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedúci: Mgr. Zuzana Šimberová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta