Veronika Bedravová

Bakalářská práce

Marketingový mix ve vybraném podniku

Marketing Mix of a Selected Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je definovat a popsat marketingový mix, SWOT analýzu a další pojmy z oblasti marketingu v teoretické části a v praktické části se práce zaměří na kočičí kavárnu CoffeeCat. Ve vybraném podniku autor práce zhodnotí a navrhne zlepšení marketingového mixu.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.