Marketingový mix ve vybraném podniku – Veronika Bedravová
Veronika Bedravová
Bakalářská práce
Marketingový mix ve vybraném podniku
Marketing Mix of a Selected Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je definovat a popsat marketingový mix, SWOT analýzu a další pojmy z oblasti marketingu v teoretické části a v praktické části se práce zaměří na kočičí kavárnu CoffeeCat. Ve vybraném podniku autor práce zhodnotí a navrhne zlepšení marketingového mixu.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.