Segmentace klientů obchodních bank v České republice a navržení produktového portfolia pro vybraný segment z pohledu Československé obchodní banky, a. s. Poštovní spořitelny – Petr Mikoláš
Petr Mikoláš
Master's thesis
Segmentace klientů obchodních bank v České republice a navržení produktového portfolia pro vybraný segment z pohledu Československé obchodní banky, a. s. Poštovní spořitelny
Abstract:
Diplomová práce zkoumá problematiku segmentace trhu. Přístupy k segmentaci trhu jsou nejprve popsány obecně a následně aplikovány na bankovní trh v České republice. Na bankovním trhu jako jeden ze subjektů působí také Československá obchodní banka, a. s., Poštovní spořitelna. U tohoto subjektu je vybrán určitý segment klientů - majitelé vkladních knížek, ve kterém jsou analyzovány případné možnosti …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2277
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2007
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Libor Svoboda
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIKOLÁŠ, Petr. \textit{Segmentace klientů obchodních bank v České republice a navržení produktového portfolia pro vybraný segment z pohledu Československé obchodní banky, a. s. Poštovní spořitelny}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2007. Available from: https://theses.cz/id/vm4pag/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2277
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Segmentace klientů v bankovním sektoru v ČR
Jana Macasová -
Možnost získání dotace ze strukturálních fondů v oblasti hotelnictví
Pavel Štochl -
Segmentace trhu v oblasti retailového bankovnictví
Marek Vosátka -
Segmentace klientů jako strategický nástroj v bankovnictví
Miroslav Filinger -
Riziková segmentace při řízení úvěrového rizika v bance
Šimon Slanina -
Segmentace klientely vybrané banky a metody jejího získávání a udržení
Jana Brichová -
Segmentace v povinném ručení
Michal Nevoral -
Segmentace bankovního trhu v České republice
Kristýna Kotnová