Michal Bouška

Bakalářská práce

1. Teoretická část: Přítomnost emoce ve filmech Miroslava Ondříčka 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera

1. Theoretical Part: The Presence of Emotions in the Films of Miroslav Ondříček 2. Practical Part: Audiovisual Work or a Thematic Set of Audiovisual Works. Length at least 10 mins., director of photography
Anotace:
Tato práce pojednává o Miroslavu Ondříčkovi, ktery je jedním z nejvyznamnějších kame-ramanů u nás. Práce se zaměřuje na jeho tvorbu a spolupráci s lidmi, kteří mu pomáhali vnášet emoce do filmů.
Abstract:
The bachelor thesis deals with Miroslav Ondříček. He is one of the most important di-rectors of photography in the Czech Republic. The thesis is focused on his work and on his cooperation with other people who influenced his work by emotions penetrating from his films.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2015
Zveřejnit od: 12. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Art. Július Liebenberger, ArtD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bouška, Michal. 1. Teoretická část: Přítomnost emoce ve filmech Miroslava Ondříčka 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera. Zlín, 2015. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.5.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Kamera