Bc. Martina Brtnická

Master's thesis

Marketingová strategie destinace cestovního ruchu

Marketing Strategy of a Tourism Destination
Anotácia:
Cílem předložené diplomové práce je vytvoření marketingové strategie destinace cestovního ruchu Malta se zaměřením na zdrojový trh Česká republika. Práce je rozdělena na tři části: teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část vychází z odborné literatury a definuje základní pojmy, které jsou následně využité v praktické části: cestovní ruch a jeho význam, turismus - výhody, nevýhody a udržitelnost …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to create a marketing strategy for a tourism destination - Malta, focusing on the source market the Czech Republic. The work is divided into three parts: theoretical, practical and the project. The theoretical part is based on expert literature and defines basic concepts which are used in the practical part: tourism and its importance, tourism advantages and disadvantages …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Zverejniť od: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Brtnická, Martina. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications