Marketingová strategie destinace cestovního ruchu – Bc. Martina Brtnická
Bc. Martina Brtnická
Master's thesis
Marketingová strategie destinace cestovního ruchu
Marketing Strategy of a Tourism Destination
Anotácia:
Cílem předložené diplomové práce je vytvoření marketingové strategie destinace cestovního ruchu Malta se zaměřením na zdrojový trh Česká republika. Práce je rozdělena na tři části: teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část vychází z odborné literatury a definuje základní pojmy, které jsou následně využité v praktické části: cestovní ruch a jeho význam, turismus - výhody, nevýhody a udržitelnost …viacAbstract:
The aim of this thesis is to create a marketing strategy for a tourism destination - Malta, focusing on the source market the Czech Republic. The work is divided into three parts: theoretical, practical and the project. The theoretical part is based on expert literature and defines basic concepts which are used in the practical part: tourism and its importance, tourism advantages and disadvantages …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Zverejniť od: 18. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Brtnická, Martina. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková -
Marketingový mix cestovního ruchu na příkladu daného zařízení
Markéta Paclíková -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Marketingový mix cestovní agentury INTACT
Diana Rosová -
Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva
Štěpán Španihel -
Marketingový mix CA Vysočina Tour
Martin Vojta -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka -
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Karolína Reinerová