Bc. Valerie Benešová

Bakalářská práce

Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii

Impact of online reputation to a customer in gastronomy
Anotace:
Tato bakalářské práce se zabývá vlivem online uživatelských recenzí na zákazníka při výběru restaurace. Online reputace podniku je tvořena mnoha faktory, z nichž nejvlivnější jsou právě online uživatelské recenze. Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhu strategie práce s online uživatelskými recenzemi pro management restaurace a poskytnutí přehledu o jejich vlivu zákazníka. Na základě analýzy dat …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the impact of online user reviews on a customer‘s decision making when choosing a restaurant. The company's online reputation is made up of many factors. As the most influential factor are considered online consumer reviews. The goal of the bachelor thesis is to suggest online costumer review strategy for a management of restaurants and provide an overview about the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/i3gjf/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
  • Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze