Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii – Bc. Valerie Benešová
Bc. Valerie Benešová
Bakalářská práce
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Impact of online reputation to a customer in gastronomy
Anotace:
Tato bakalářské práce se zabývá vlivem online uživatelských recenzí na zákazníka při výběru restaurace. Online reputace podniku je tvořena mnoha faktory, z nichž nejvlivnější jsou právě online uživatelské recenze. Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhu strategie práce s online uživatelskými recenzemi pro management restaurace a poskytnutí přehledu o jejich vlivu zákazníka. Na základě analýzy dat …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the impact of online user reviews on a customer‘s decision making when choosing a restaurant. The company's online reputation is made up of many factors. As the most influential factor are considered online consumer reviews. The goal of the bachelor thesis is to suggest online costumer review strategy for a management of restaurants and provide an overview about the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/i3gjf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BENEŠOVÁ, Valerie. \textit{Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/vmheua/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Klíčová Klíčová -
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Anna Golovina -
Motivy pro online hodnocení výrobků a služeb a jeho vliv na nákupní rozhodování
Jakub Frýbl -
Zkoumání eWOM v prostředí sociální komerce: Vliv kulturních hodnot jednotlivce
Quyen Phu Thi Phan -
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit
Monika Dobiášová -
Exploration of the Views of Eshop Managers on eWOM in the Czech Republic
Filip Laboutka -
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku
Daniela Chudá -
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku
Daniela Chudá