Pavla Čermáková

Bakalářská práce

Reklama jako nástroj v marketingové komunikaci

Anotace:
Příjemní a jméno autora: Čermáková PavlaNázev instituce: Soukromá škola ekonomická Znojmo s.r.o.Název práce v českém jazyce: Reklama jako nástroj v marketingové komunikaciNázev práce v anglickém jazyce: Advertising as a marketing communications toolVedoucí práce: Ing. Vladimír VáchaRok obhajoby: 2019Tématem bakalářské práce je „Reklama jako nástroj v marketingové komunikaci“. Teoretická část páce je …více
Abstract:
Key words: advertising, manipulation, marketing, information, research, marketing communication, consumerThe theme of bachelor thesis is „Advertising as a marketing communications tool”. The theoretical part concentrating on the classification of terms and characterization of marketing communication and issues relating with advertising. There is also analysed the structure, functions and types of advertisements …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2019
Identifikátor: http://theses.cz/id/vmi7jo/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2019

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses vmi7jo vmi7jo/4
7. 4. 2019
Složky
Soubory
Čermáková, P.
7. 4. 2019
Mlynáriková, J.
23. 5. 2019
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.