Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce. – Bc. Jan MILAN
Bc. Jan MILAN
Diplomová práce
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce.
Shopping atmosphere in the selected retail unit
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je provedení analýzy nákupní atmosféry u vybrané maloobchodní jednotky z pohledu českého spotřebitele a zpracování doporučení pro její případné zlepšení. Hlavní metodou zvolenou pro sběr dat bylo dotazníkové šetření. Vybranou maloobchodní jednotkou pro výzkum byl zvolen Electro World České Budějovice. Analýza nákupní atmosféry maloobchodní jednotky Electro World České …víceAbstract:
The main objective of my diploma thesis was to conduct an analysis of the shopping atmosphere at a selected retail unit from the perspective of Czech consumers, and the development of recommendations for its possible improvement. The main method selected for the analysis and for the actual investigation consisted of a questionnaire survey among customers. The retail unit selected for the research was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MILAN, Jan. Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce.. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Lucie Klečacká -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Alena Kostečková -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Marketingová komunikace u vybrané maloobchodní jednotky
David VONDRYSKA -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Kateřina Formanová -
Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o.
Michal Vašíček -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Podpora prodeje ve vybrané maloobchodní jednotce
Veronika CINÁDROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva