Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce. – Bc. Jan MILAN
Bc. Jan MILAN
Master's thesis
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce.
Shopping atmosphere in the selected retail unit
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je provedení analýzy nákupní atmosféry u vybrané maloobchodní jednotky z pohledu českého spotřebitele a zpracování doporučení pro její případné zlepšení. Hlavní metodou zvolenou pro sběr dat bylo dotazníkové šetření. Vybranou maloobchodní jednotkou pro výzkum byl zvolen Electro World České Budějovice. Analýza nákupní atmosféry maloobchodní jednotky Electro World České …moreAbstract:
The main objective of my diploma thesis was to conduct an analysis of the shopping atmosphere at a selected retail unit from the perspective of Czech consumers, and the development of recommendations for its possible improvement. The main method selected for the analysis and for the actual investigation consisted of a questionnaire survey among customers. The retail unit selected for the research was …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MILAN, Jan. \textit{Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce.}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/vmkhgn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MILAN, Jan. Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce.. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Obchodní podnikání
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Lucie Klečacká -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Alena Kostečková -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Marketingová komunikace u vybrané maloobchodní jednotky
David VONDRYSKA -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Kateřina Formanová -
Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o.
Michal Vašíček -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Podpora prodeje ve vybrané maloobchodní jednotce
Veronika CINÁDROVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights