Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment – David Bláha
David Bláha
Diplomová práce
Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BLÁHA, David. \textit{Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/vmmrxn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola ekonomie a managmentu
Magisterský studijní program:
Master of Business Administration (MBA)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
13. 6. 2024