Bc. Michael Kratochvíl

Bakalářská práce

Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky

Communication as a key activity and tool for the development of customer relationships
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou komunikace v řízení podniku a při řízení vztahu se zákazníky a hodnotí její efektivitu. V úvodní části práce jsou definovány základní pojmy a problémy z oblasti komunikace. Praktická část provádí analýzu a vyhodnocení dotazníkového šetření, které bylo provedeno na vzorku manažerů. Dotazníkem byly zjištěny názory manažerů na efektivitu komunikace
Abstract:
This bachelor paper deals with problems of communication in leading of company and customer relationships management. It evaluates its efectivity. In the first half of the paper are defined basic concepts and problems from the area of communication. Practial part of the paper analyses and evaluates the questionnaire investigation on the pattern of managers. Throught the questionnaire were investigated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2013
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Ing. Miloš Krejčí

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní