Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky – Bc. Michael Kratochvíl
Bc. Michael Kratochvíl
Bakalářská práce
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Communication as a key activity and tool for the development of customer relationships
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou komunikace v řízení podniku a při řízení vztahu se zákazníky a hodnotí její efektivitu. V úvodní části práce jsou definovány základní pojmy a problémy z oblasti komunikace. Praktická část provádí analýzu a vyhodnocení dotazníkového šetření, které bylo provedeno na vzorku manažerů. Dotazníkem byly zjištěny názory manažerů na efektivitu komunikaceAbstract:
This bachelor paper deals with problems of communication in leading of company and customer relationships management. It evaluates its efectivity. In the first half of the paper are defined basic concepts and problems from the area of communication. Practial part of the paper analyses and evaluates the questionnaire investigation on the pattern of managers. Throught the questionnaire were investigated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/axpdy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2013
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Miloš Krejčí
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
Filip Bodlák -
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková -
Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage
Olga Grashchenkova -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Corporate Social Responsibility as a Competitive Advantage for International Companies
Markéta Dlouhá -
Competitive advantage for a bank that opens itself to Virtual Currency businesses – game theory
Martin Bok