Integrovaná terénní výuka formou navigační hry – Bc. Nela ZAŤKOVÁ
Bc. Nela ZAŤKOVÁ
Master's thesis
Integrovaná terénní výuka formou navigační hry
Integrated field-based learning in the form of a navigation game
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá využitím orientačního běhu jako prostředku ke zlepšení výuky geografie/zeměpisu ve školním prostředí. Cílem práce je představit integrovaný přístup k terénní výuce, který kombinuje navigační hru s výukou geografických konceptů. Teoretická část práce se věnuje návrhu konceptu terénní výuky metodou navigační hry založené na konceptu orientačního běhu, zdůrazňující výhody …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the use of orienteering as a means to improve the teaching of geography/geography in a school environment. The aim of the thesis is to present an integrated approach to field education, which combines a navigation game with the teaching of geographical concepts. The theoretical part of the work is devoted to the design of the field teaching concept using the navigation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Luděk Krtička, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAŤKOVÁ, Nela. Integrovaná terénní výuka formou navigační hry. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceMaster programme / odbor:
Teaching for Secondary Schools / Teaching for Secondary Schools - Biology - Geography
Práce na příbuzné téma
-
Hry a činnosti k rozvíjení orientace v rovině a v prostoru u předškoláka
Zdeňka Klementová -
Rozvíjení předmatematických představ v předškolním věku ve spojení s pohybem se zaměřením na oblast orientace v prostoru
Eva ROTHOVÁ -
Orientace v rovině a prostoru u čtyřletých dětí
Monika KOZLOVÁ -
Schopnost dětí v mateřské škole orientovat se v prostoru
Anna ŠINDELÁŘOVÁ -
Rozvoj orientace v prostoru a čase u dětí předškolního věku ve speciálních mateřských školách
Anna KŘEPELKOVÁ -
Rozvíjení orientace v prostoru u dětí předškolního věku prostřednictvím práce s mapou
Jarmila ZOUHAROVÁ -
Organizace pracovních úkonů a orientace v prostoru z perspektivy nevidomých
Jana Musilová -
Výuka klasického tance upravená a aplikovná na dívčí třídu VII. ročníku taneční konzervatoře v Brně se zaměřením na uvědomění si sama sebe ke kolektivu a orientaci v prostoru.
Barbora Musilová