Stimulace lexikálně sémantické jazykové roviny v předškolním vzdělávání – Bc. Kateřina MALÁ
Bc. Kateřina MALÁ
Master's thesis
Stimulace lexikálně sémantické jazykové roviny v předškolním vzdělávání
Stimulation of the lexical-sematic language level in pre-school education
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na lexikálně sémantickou jazykovou rovinu v předškolním vzdělávání. Je rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole je popsán předškolní věk z ontogenetického hlediska, ve druhé jednotlivé jazykové roviny s důrazem na lexikálně sémantickou, ve třetí pedagogická diagnostika a plánování aktivit v mateřské škole. Poslední kapitola je praktickou částí této práci a skládá …moreAbstract:
This thesis is focused on the lexical-semantic language level in pre-school education. It is divided into four chapters. The first chapter describes ontogenesis of a preschool child, the second chapter contains a description od language levels and the third on is about pedagogical diagnostics and planning of activities in a day care. The last chapter is the practical part of this thesis and consists …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MALÁ, Kateřina. Stimulace lexikálně sémantické jazykové roviny v předškolním vzdělávání. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Orientační diagnostika morfologicko-syntaktické jazykové roviny u dětí v předškolním věku
Pavol Týr -
Orientační logopedická diagnostika u dětí v předškolním vzdělávání
Markéta SMÍSITELOVÁ -
Orientační diagnostika jazykové a komunikativní kompetence dětí/žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Markéta HECZKOVÁ -
Orientační diagnostika řečových a jazykových dovedností u dětí v mateřské škole logopedické
Zdeňka SUCHÁ -
Orientační diagnostika řečových a jazykových dovedností u žáků v základní škole speciální
Petra MUSILOVÁ -
Orientační diagnostika řečových a jazykových dovedností u žáků s mentálním postižením
Jana HORÁČKOVÁ -
Orientační diagnostika řečových a jazykových dovedností u dětí v mateřské škole
Zlata HOUDKOVÁ