Herný soundtrack ako súčasť hudobného priemyslu – Mgr. Adam Špánik
Mgr. Adam Špánik
Diplomová práce
Herný soundtrack ako súčasť hudobného priemyslu
Video Game Soundtrack as a Part of the Music Industry
Abstract:
The thesis monitors the position of the video game soundtrack in the music industry. The introduction is dedicated to the definition and a brief historical development of the music industry and game music. Furthermore, the work deals with the game audio industry and describes the individual phases of music production in video games to the subsequent distribution of the video game soundtrack itself …víceAbstract:
Diplomová práca sleduje postavenie herného soundtracku v hudobnom priemysle. Úvod je venovaný definičnému vymedzeniu a stručnému historickému vývoju hudobného priemyslu a hernej hudby. Ďalej text pojednáva o hernom audio priemysle a popisuje jednotlivé fázy produkcie hudby vo videohrách až k následnej distribúcii samotného herného soundtracku. Súčasťou tejto časti textu je aj úvaha nad prechodom hernej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g4kf3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.