Zážitková pedagogika jako prostředek osobnostního rozvoje – Zdeněk KONDLER
Zdeněk KONDLER
Bakalářská práce
Zážitková pedagogika jako prostředek osobnostního rozvoje
Experiential education as means for personality development
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím zážitkové pedagogiky jako prostředku osobnostního rozvoje. V teoretické části jsou vymezeny pojmy zážitková pedagogika a osobnostní rozvoj. Praktická část pojednává o vlivu zážitkové pedagogiky na osobnostní rozvoj a popisuje vlastní výzkum. V něm pak předkládá otázky, jež mohou posloužit jako teoretický základ pro podrobnější výzkum.Abstract:
This bachelor thesis is focused on experiential education as means for personality development. The theoretical part describes the basic terms as experiential education and personality development. The practical part aims on the influence of the experiential education on the development of personality. The elementary questions dealing with this topic are claimed in this thesis for more investigative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Identifikátor:
86141
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Dominik Polínek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KONDLER, Zdeněk. Zážitková pedagogika jako prostředek osobnostního rozvoje. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciálně pedagogická andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Využití principů zážitkové pedagogiky při práci s mladými dospělými opouštějícími instituce náhradní rodinné výchovy
Ivana Longinová -
Využití prvků zážitkové pedagogiky na letním dětském táboře k prohloubení poznání přírody
Nikola Pospíšilová -
Výuka slohového postupu popisného a vyprávěcího na 2. stupni ZŠ podle principů zážitkové pedagogiky
Adéla DAMNITZOVÁ -
Vybrané osobnostní charakteristiky a životní spokojenost účastníků seberozvojových kurzů založených na principu zážitkové pedagogiky
Tereza MARKOVÁ -
VÝVOJ V PROŽÍVÁNÍ FLOW NA KURZU POBYTU V LETNÍ PŘÍRODĚ VYCHÁZEJÍCÍHO Z PRINCIPŮ ZÁŽITKOVÉ PEDAGOGIKY
Rostislav DRÁBEK -
Využití zážitkové pedagogiky u dětí předškolního věku
Terezie ČERVENÁ -
Využití principů zážitkové pedagogiky ve výuce geografie
Martina Šmídová -
Využití prvků zážitkové pedagogiky při tvorbě vzdělávacího programu v mateřské škole
Eliška BOLOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva