Zážitková pedagogika jako prostředek osobnostního rozvoje – Zdeněk KONDLER
Zdeněk KONDLER
Bachelor's thesis
Zážitková pedagogika jako prostředek osobnostního rozvoje
Experiential education as means for personality development
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím zážitkové pedagogiky jako prostředku osobnostního rozvoje. V teoretické části jsou vymezeny pojmy zážitková pedagogika a osobnostní rozvoj. Praktická část pojednává o vlivu zážitkové pedagogiky na osobnostní rozvoj a popisuje vlastní výzkum. V něm pak předkládá otázky, jež mohou posloužit jako teoretický základ pro podrobnější výzkum.Abstract:
This bachelor thesis is focused on experiential education as means for personality development. The theoretical part describes the basic terms as experiential education and personality development. The practical part aims on the influence of the experiential education on the development of personality. The elementary questions dealing with this topic are claimed in this thesis for more investigative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2011
Identifier:
86141
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Martin Dominik Polínek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KONDLER, Zdeněk. Zážitková pedagogika jako prostředek osobnostního rozvoje. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special adult education
Theses on a related topic
-
Využití principů zážitkové pedagogiky při práci s mladými dospělými opouštějícími instituce náhradní rodinné výchovy
Ivana Longinová -
Výuka slohového postupu popisného a vyprávěcího na 2. stupni ZŠ podle principů zážitkové pedagogiky
Adéla DAMNITZOVÁ -
Vybrané osobnostní charakteristiky a životní spokojenost účastníků seberozvojových kurzů založených na principu zážitkové pedagogiky
Tereza MARKOVÁ -
VÝVOJ V PROŽÍVÁNÍ FLOW NA KURZU POBYTU V LETNÍ PŘÍRODĚ VYCHÁZEJÍCÍHO Z PRINCIPŮ ZÁŽITKOVÉ PEDAGOGIKY
Rostislav DRÁBEK -
Využití zážitkové pedagogiky u dětí předškolního věku
Terezie ČERVENÁ -
Využití principů zážitkové pedagogiky ve výuce geografie
Martina Šmídová -
Využití prvků zážitkové pedagogiky při tvorbě vzdělávacího programu v mateřské škole
Eliška BOLOVÁ -
Metody zážitkové pedagogiky a jejich využití v hodinách hudební výchovy
Tereza SLAVÍKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights