Vliv značky na kupní chování spotřebitele – Maksym Zaruba
Maksym Zaruba
Bakalářská práce
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand image on purchase behavior
Anotace:
AbstraktTrh cestovních kanceláří a agentur je v České republice velmi konkurenční. Velkékanceláře bojují o každého klienta a sázejí zejména na osvědčenou značku, dobrou kvalituslužeb za příznivou cenu. Odvětví cestovního ruchu je přitom silně zatížené i dalšímifaktory, které nelze ovlivnit. Jedná se o bezpečnost v zahraničí, resp. o aktuální zahraničnípolitickou a ekonomickou situaci atd. Práce se …víceAbstract:
AbstractThe market of travel offices and agencies is very competitive in the CzechRepublic. Big offices are fighting over every client and are betting on approved brand,good quality of services for a favourable price mainly. The sphere of tourism is alsodirectly burdened with other factors, which cannot be influenced by anything. Thisincludes safety in foreign countries, or more precisely actual foreign …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
- Oponent: Lenka Platilová Vorlíčková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Malika Matyeva -
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
Xiyue Zhang -
Trends of business strategy management in business practice
Leisan Safiullina -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Guanchen Shao -
Impact of aligning HR with business strategy
Qizhi Yuan -
A Framework For Embedding A Strong Brand-Oriented Culture And Its Implications For Enterprises: African And European MSMEs' Evidence
Christian Nedu Osakwe -
Analýza důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris
Tereza Nejezchlebová -
A comparative analysis of luxury brand strategies: Louis Vuitton and Gucci
Leia Rohachova
Název
Vložil
Vloženo
Práva