Maksym Zaruba

Bakalářská práce

Vliv značky na kupní chování spotřebitele

The influence of brand image on purchase behavior
Anotace:
AbstraktTrh cestovních kanceláří a agentur je v České republice velmi konkurenční. Velkékanceláře bojují o každého klienta a sázejí zejména na osvědčenou značku, dobrou kvalituslužeb za příznivou cenu. Odvětví cestovního ruchu je přitom silně zatížené i dalšímifaktory, které nelze ovlivnit. Jedná se o bezpečnost v zahraničí, resp. o aktuální zahraničnípolitickou a ekonomickou situaci atd. Práce se …více
Abstract:
AbstractThe market of travel offices and agencies is very competitive in the CzechRepublic. Big offices are fighting over every client and are betting on approved brand,good quality of services for a favourable price mainly. The sphere of tourism is alsodirectly burdened with other factors, which cannot be influenced by anything. Thisincludes safety in foreign countries, or more precisely actual foreign …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
  • Oponent: Lenka Platilová Vorlíčková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses vmvocb vmvocb/2
22. 3. 2020
Složky
Soubory
Mach, J.
2. 12. 2020
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.