Protektivní faktory u žáků ZŠ a jejich význam – Nela HARAZÍMOVÁ
Nela HARAZÍMOVÁ
Diplomová práce
Protektivní faktory u žáků ZŠ a jejich význam
Protective factors of primary school pupils and their meanings.
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku protektivních faktorů u žáků 6. - 9. tříd základních škol. Sleduje především problematiku sociální opory, resilience a self-efficacy jako významných protektivních faktorů. Definuje protektivní a rizikové faktory. Sleduje především to, jak mohou různé protektivní faktory ovlivňovat životní styl a duševní pohodu žáků 2. stupně základních škol v kontextu vývoje …víceAbstract:
The aim of this thesis is mapping the protective factor problems of pupils of the 6th to 9th grades and their meaning. It follows mostly social support, resiliency and self-efficacy as an important protective factors. It also defines protective and risk factors. The thesis focuses on the influence of different protective factors on the life style and well-being of the secondary degree of a primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2014
Zveřejnit od: 7. 7. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Jiří Kressa
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HARAZÍMOVÁ, Nela. Protektivní faktory u žáků ZŠ a jejich význam. Č. Bud., 2014. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.7.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 7. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Př-Ch/ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání výsledků okresního kola soutěže Odznak všestrannosti olympijských vítězů na Praze 5 v letech 2018 a 2022
Radek SKÁLA -
Hodnotové orientace žáků 2. stupně základních škol
Šárka Hrazdilová -
Postoj žáků 2. stupně ZŠ k hudební výchově
Lenka Váradiová -
Resilience u učitelů 2. stupně základní školy
Michaela RUDOLFOVÁ -
Vnímání a zvládání zátěže spojené s diabetem 1. typu v období vynořující se dospělosti
Monika Jezberová -
Resilience jako protektivní faktor při zvládání stresu
Jan WALACH -
Strategie zvládání zátěže a negativních pocitů u rodičů na mateřské dovolené
Lucie FRICOVÁ -
Zvládání zátěže v psychicky i fyzicky náročné situaci (Zvládání zátěže při tenisovém utkání)
Petra Holešovská
Název
Vložil
Vloženo
Práva