Český automobilový průmysl se zaměřením na značku Škoda Auto – Martin Turek
Martin Turek
Bachelor's thesis
Český automobilový průmysl se zaměřením na značku Škoda Auto
Czech automotive industry focused on Škoda Auto company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je ověření významu společnosti Škoda Auto, a.s. v hospodářství České republiky a zároveň analýza vývoje prodeje produktů v jednotlivých regionech světa mezi lety 2007-2015 spolu s příčinami, které danému vývoji předcházely. První část je věnována stručnému popisu českého automobilového průmyslu a historii značky Škoda. Klíčová část práce zkoumá postavení společnosti Škoda …moreAbstract:
The aim of the following bachelor thesis is to verify the importance of the company Škoda Auto, a.s. in the Czech Republic´s economy and at the same time to analyse the evolvement of the product sales in particular regions of the world from 2007 to 2015 along with reasons of this evolvement. The first part is dedicated to a brief description of the Czech automotive industry and the history of Škoda …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54718
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2016
- Supervisor: Václav Petříček
- Reader: Ilya Bolotov
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54718
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
The relationship between GDP and happiness in EU countries
Jing Tao -
The relationship between GDP growth and unemployment. Testing the Okun's law in the USA
Daniyar Zholdybayev -
The relationship between GDP growth and unemployment. Testing the Okun's law in Germany
Aida Ryspekova -
Family Business and its support with overall valuation in Tajikistan
Faizullo Sabzaev -
The effects of gross domestic product (gdp) and bank specific factors on commercial banks performance in Zimbabwe
Oswell Mazadzi -
Komercializace výsledku VaV - potenciál uplatnění líhně na hálky na trhu
Šárka Válková -
Marketingová komunikace rodinné firmy na B2B trhu
Martin Blažek -
Vliv podílů biosložek na bázi alkoholů a mastných kyselin na fyzikální vlastnosti konvenčních paliv pro spalovací motory
Daniel Trost