Zakládání malého podniku, typické problémy a zvláštní šance – Bc. Lubomír Vejdovský
Bc. Lubomír Vejdovský
Bachelor's thesis
Zakládání malého podniku, typické problémy a zvláštní šance
Creation of the small company, typical problems and extra chance
Abstract:
Cílem bakalářské práce „Zakládání malého podniku, typické problémy a zvláštní šance“ je popis a analýza postupu při zakládání malého podniku v hospodářské praxi. V teoretické části je obecná charakteristika malého podniku a jeho význam v národním hospodářství. Dále je popsán systém podpor pro malé a střední podniky a proces zakládání podniku.Praktická část je zaměřena na postup zakládání konkrétního …moreAbstract:
The aim of this Bachelor work „Creation of small company, typical problems and extra chance“ is a description and procedure analysis of small company floatation in economy expirience. In the theoretic part there is general charakteristic of small firm and its importance in political economy. Thereinafter a process of small firm floatation and support systém for small and medium – sized companies is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 9. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/stkl0/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2007
- Supervisor: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.
- Reader: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VEJDOVSKÝ, Lubomír. \textit{Zakládání malého podniku, typické problémy a zvláštní šance}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2007. Available from: https://theses.cz/id/vn9ncn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Management
Theses on a related topic
-
Důvody a překážky při zakládání a vedení sociálních podniků v českém prostředí
Markéta MUSILOVÁ -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Návrh podnikatelského plánu založení podniku – rodinný podnik
Gabriela Kudličková -
Sociální podnik na malém městě
Simona Marvan Krausová -
Udržení konkurenceschopnosti malého podniku v oblasti pohostinství se zaměřením na podnik Baretta
Petra Aubrechtová -
Podnik a význam jeho zviditelnění na sociálních sítích
Gerenzel Gunaeva -
Strategie pro malý podnik
Tereza Kachlíková -
Způsoby evidence zásob a jejich optimalizace se zaměřením na konkrétní podnik
Romana Brázdová