Zdeněk Kučera

Bakalářská práce

Spokojenost zákazníků s direct e-mailingem firmy AUTOCONT

Customer Satisfaction with Direct e-mailing by AUTOCONT
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků firmy AUTOCONT s pravidelným newsletterem s názvem OpenspACe, který informuje o novinkách ze světa IT i AUTOCONTu. Mým cílem je zjistit, jak jsou zákazníci spokojeni s tímto mailingem, zdali je prostor pro zlepšení newsletteru, aby se zvýšila jeho čtenost a efektivita, jestli je správně zvolená cílová skupina adresátů a která témata jsou pro zákazníky …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the satisfaction of AUTOCONT customers with a regular newsletter called OpenspACe, which informs about news from the world of IT and AUTOCONT. My goal is to find out how satisfied customers are with this mailing, whether there is room for improving the newsletter to increase its readability and effecti-veness, whether the target audience is chosen correctly and which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kučera, Zdeněk. Spokojenost zákazníků s direct e-mailingem firmy AUTOCONT. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace