Spokojenost zákazníků s direct e-mailingem firmy AUTOCONT – Zdeněk Kučera
Zdeněk Kučera
Bakalářská práce
Spokojenost zákazníků s direct e-mailingem firmy AUTOCONT
Customer Satisfaction with Direct e-mailing by AUTOCONT
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků firmy AUTOCONT s pravidelným newsletterem s názvem OpenspACe, který informuje o novinkách ze světa IT i AUTOCONTu. Mým cílem je zjistit, jak jsou zákazníci spokojeni s tímto mailingem, zdali je prostor pro zlepšení newsletteru, aby se zvýšila jeho čtenost a efektivita, jestli je správně zvolená cílová skupina adresátů a která témata jsou pro zákazníky …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the satisfaction of AUTOCONT customers with a regular newsletter called OpenspACe, which informs about news from the world of IT and AUTOCONT. My goal is to find out how satisfied customers are with this mailing, whether there is room for improving the newsletter to increase its readability and effecti-veness, whether the target audience is chosen correctly and which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kučera, Zdeněk. Spokojenost zákazníků s direct e-mailingem firmy AUTOCONT. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Impact of Foreign Direct Investment on the Economic Development of Ukraine
Yevhen Hlukhovtsov -
Direct Marketing Communication at SEAL Communication Company
Kamilla Dóra Wachtler -
Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace
Dagmar HASÍKOVÁ -
Přímý marketing jako komunikační technika v praxi e-shopů v ČR
Petra Hrušáková -
E-mail marketing a jeho vliv na chování spotřebitele
Hana Hrušková -
Efektivita e-mail marketingových kampaní společnosti Grizly
Tereza Oravová -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman