Specifika práce pedagoga s nadanými žáky v podmínkách 1. stupně základní školy – František ŠŮSTEK
František ŠŮSTEK
Diplomová práce
Specifika práce pedagoga s nadanými žáky v podmínkách 1. stupně základní školy
The Specific aspects of the educationalist´s work with gifted children in elementary school
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje nadaným žákům, kteří jsou zařazeni v běžných třídách základních škol a jejich učitelům. Teoretická část se věnuje definici nadání, vyhledávání nadaných žáků a jejich charakteristickým projevům. Součástí je legislativní vymezení problematiky nadání a také učební strategie a popis procesů, které probíhají při učení. Praktická část je založena na kvalitativním výzkumu. Cílem …víceAbstract:
The thesis deals with gifted pupils who are included in regular primary school classes and their teachers. In the theoretical part, there are chapters focused on the definition of giftedness, identification of gifted pupils and their characteristic manifestations. It includes a legislative definition of the issue of talent, as well as learning strategies and a description of the processes that take …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Miluše Hutyrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠŮSTEK, František. Specifika práce pedagoga s nadanými žáky v podmínkách 1. stupně základní školy. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Sociální a emoční charakteristiky nadaných dětí
David Macek -
Pohled učitelů 1. stupně ZŠ na jejich vzdělání v oblasti vzdělávání nadaných žáků
Markéta Alexová -
Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou
Martin Majcík -
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková -
Vhodné přístupy a způsoby práce učitele s dětmi s
Nina Štolbová -
Práce učitele mateřské školy s dítětem s poruchou chování
Julie KOTLÁŘOVÁ -
Specifika práce učitele mateřské školy s dítětem s odlišným mateřským jazykem
Kateřina Raková -
Práce učitele mateřské školy s dítětem s poruchou chování
Julie KOTLÁŘOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva