Daria Bruieva

Master's thesis

IBM Customer Service Innovation

Inovace zákaznických služeb IBM
Abstract:
Hlavním cílem práce je poskytnout doporučení pro rozvoj služeb zákazníkům, aby se zmenšila mezera mezi poskytovanými zákaznickými službami IBM a skutečnými potře-bami zákazníků. Primární údaje byly sbírány prostřednictvím online průzkumů spokoje-nosti zákazníků (n = 1873), hloubkových rozhovorů (n = 33) a s využitím autorčiných vlastních zkušeností.Výsledek této práce obsahuje doporučení pro inovace …more
Abstract:
The main objective of the thesis is to provide recommendations for customer service development in order to decrease a gap between provided IBM’s customer services and real customer needs. The primary data was collected via online customer satisfaction surveys (n = 1873), in-depth interviews (n = 33), and the author’s own experience.The result of this thesis includes recommendations for customer service …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 8. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
  • Reader: Vít Janiš, BA (Hons) MSc. Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta