Zhodnocení nabídky kulturních akcí ve vybraných městech – Magdalena Kabelková
Magdalena Kabelková
Bakalářská práce
Zhodnocení nabídky kulturních akcí ve vybraných městech
Evaluation of Supply of Cultural Events in selected Cities
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je kulturní nabídka akcí dvou vybraných měst -- Ivančic a Jindřichova Hradce, která je zajišťována organizacemi zřízenými městem. Konkrétně se tato práce také věnuje nejvýznamnějším městským kulturním akcím. Cílem práce je poukázat na dobré praktiky při zajišťování a organizaci těchto akcí, které by mohly být mezi městy přenositelné, a dále jsou výstupem doporučení, co …víceAbstract:
The theme of this bachelor thesis is the cultural supply of events in two selected cities -- Ivančice and Jindřichův Hradec, which is secured by municipal establishments. Concretely this thesis deals with the main municipal events. The aim is to point at useful practices in the process of organising and arranging for these events which could be transferred between the selected cities. Moreover, there …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38255
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: Martin Luštický
- Oponent: Lenka Havlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38255
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv událostí (Events) na lokální a regionální rozvoj
Beáta Hanousková -
Socio-ekonomický dopad kulturních events na lokální rozvoj: Případová studie města Brna
Adéla REPÁKOVÁ -
Kulturní eventy a jejich vliv na cestovní ruch v regionu Boskovicko
Petra Marková -
Vybrané kulturní akce na Slovácku - podpora vinařství, folklóru a tradic
Radka Běhávková -
Event marketing v oblasti kulturních akcí zejména po pandemické krizi
Jan Turek -
Ekologická udržitelnost kulturních eventů se zaměřením na marketing
Barbora Svorová -
Marketing kulturních akcí ve městě Šaľa
Adriána Škodová -
Event marketing kulturně-vzdělávací akce
Leoš ZACHA