David Rozsypal
Bakalářská práce
Strategická analýza
Strategic analysis
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vypracování strategické analýzy podniku TOS Varnsdorf, a.s. a navrhnout doporučení pro její budoucí rozvoj. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsány základní metody a postupy pro vytvoření strategické analýzy. V části praktické je představena firma, její historie, profil, mise, cíle a vize. Následuje externí analýza, která se skládá …víceAbstract:
The aim of this Bachelor´s thesis is to make strategic analysis of the company TOS Varnsdorf, a.s. and propose recommendations for its future development. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part describes the basic methods and processes for creating strategic analysis. In the practical part are introduced the company, its history, profile, missions, goals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76802
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Josef Krause
- Oponent: Markéta Kubíčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76802
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Jakub Piskla -
The Analysis of the Involvement of the Company into International Trade
Jiří Heřman -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
Financial analysis of a chosen firm
Anca-Ioana Mos -
Economic analysis of BP company
Zhu Cheng -
Strategic Analysis of Huawei Technologies Group Co., Ltd in Chinese market
Sailing Chen -
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
Lucie Nováková -
Analýza externí komunikace vybraného města
Oldřich Přecechtěl