Projekt marketingového plánu Soukromé oční kliniky ABC na rok 2013 – Bc. Michala Zábelková
Bc. Michala Zábelková
Master's thesis
Projekt marketingového plánu Soukromé oční kliniky ABC na rok 2013
Marketing Project Plan for Private Eye Clinic ABC for Year 2013
Abstract:
Cílem diplomové práce je tvorba marketingového plánu Soukromé oční kliniky ABC pro rok 2013. Teoretická část je zaměřena na shrnutí teoretických poznatků týkajících se mar-ketingu služeb a specifik marketingu zdravotnictví. Praktická část je tvořena dvěma celky. Analytická část zahrnuje představení kliniky a jejích služeb a marketingovou situační ana-lýzu. Na základě výsledků analýzy je v projektové …moreAbstract:
The aim of this thesis is to create Marketing project plan for private Eye Clinic ABC for year 2013. The theoretical part is focused on summarizing the theoretical knowledge con-cerning the marketing services and specifics of marketing of health care. The practical part consists of two parts. The analytical part includes description of clinics and services and marketing situation analysis. On the basis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 8. 2013
Accessible from:: 12. 8. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZÁBELKOVÁ, Michala. \textit{Projekt marketingového plánu Soukromé oční kliniky ABC na rok 2013}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/vnr9xi/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zábelková, Michala. Projekt marketingového plánu Soukromé oční kliniky ABC na rok 2013. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Health Services Management
Theses on a related topic
-
Role marketingu v soukromém sektoru ve zdravotnictví
Hana Buňatová -
Marketing soukromé kliniky Santé
Hana Herlesová -
Aplikace marketingu na soukromé oční klinice
Pavla Maršíková -
Chování spotřebitelů při výběru zdravotnického zařízení - očni kliniky
Magda Kalíšková -
Podnikatelský záměr výstavby a provozování oční kliniky
Šárka Holá -
Komunikační strategie soukromého zdravotnického zařízení Gemini oční centrum, a. s.
Pavel JERMAKOV -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva