Bc. Michala Zábelková

Master's thesis

Projekt marketingového plánu Soukromé oční kliniky ABC na rok 2013

Marketing Project Plan for Private Eye Clinic ABC for Year 2013
Abstract:
Cílem diplomové práce je tvorba marketingového plánu Soukromé oční kliniky ABC pro rok 2013. Teoretická část je zaměřena na shrnutí teoretických poznatků týkajících se mar-ketingu služeb a specifik marketingu zdravotnictví. Praktická část je tvořena dvěma celky. Analytická část zahrnuje představení kliniky a jejích služeb a marketingovou situační ana-lýzu. Na základě výsledků analýzy je v projektové …more
Abstract:
The aim of this thesis is to create Marketing project plan for private Eye Clinic ABC for year 2013. The theoretical part is focused on summarizing the theoretical knowledge con-cerning the marketing services and specifics of marketing of health care. The practical part consists of two parts. The analytical part includes description of clinics and services and marketing situation analysis. On the basis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 8. 2013
Accessible from:: 12. 8. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Zábelková, Michala. Projekt marketingového plánu Soukromé oční kliniky ABC na rok 2013. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Health Services Management