Pavlína PENCOVÁ
Bakalářská práce
Osobnost učitele v MŠ
Personality of the teacher in kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na téma Osobnost učitele v MŠ. Teoretická část pohlíží na osobnost obecně. Zabývá se významem slova osobnost a následně je charakterizována její struktura ? motivace, schopnosti a rysy osobnosti. Další kapitola teoretické části vystihuje konkrétně osobnost učitele. Kapitola se zaměřuje na profesní standard učitelů, jejich kompetence, speciální pedagogické schopnosti, jimiž …víceAbstract:
This Bachelor work deals with the topic of Kindergarten Teacher Personality. The theoretical part analyses the personality from the general point of view. It deals with the meaning of the word ?personality?, and then its structure is characterized ? motivation, abilities and personality features. The next chapter describes teacher personality more specifically. It focuses on the professional standard …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Identifikátor:
42417
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Dana Moravcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PENCOVÁ, Pavlína. Osobnost učitele v MŠ. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Mínění rodičů a učitelů o možnosti zařazení dvouletých dětí do mateřských škol
Michaela Vintrlíková -
Spolupráce rodičů a mateřských škol (porovnání alternativních a běžných škol)
Monika Dratvová -
Zjišťování úrovně diagnostické kompetence budoucích učitelů tělesné výchovy.
Eva Valkounová -
Kompetence začínajících učitelů k realizaci environmentální výchovy na 2. stupni ZŠ
Markéta LOLKOVÁ -
Pedagogické kompetence třídního učitele
Veronika Čejková -
Pedagogické kompetence u absolventů hereckých studijních oborů na pozici uičitele dramatické výchovy
Barbora Svobodová -
Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v primární škole
Dagmar DUCHKOVÁ -
Digitální kompetence učitelů v kontextu vzdělávacích potřeb informační společnosti: případová studie Masarykovy ZŠ Lanžhot
Tereza Kořínková