Možnosti vstupu nového hudebního projektu na českou hudební scénu – Tereza Navrátilová
Tereza Navrátilová
Bakalářská práce
Možnosti vstupu nového hudebního projektu na českou hudební scénu
Options of a forming music project to enter the Czech music industry
Anotace:
Tato práce si klade za cíl popsat současnost české hudební scény a jejího vývoje a vysvětlit vybrané možnosti vstupu na českou hudební scénu, z pohledu začínajícího hudebního projektu. Tyto možnosti budou zhodnoceny na základě kvalitativního výzkumu, který bude proveden formou rozhovorů s vybranými experty s osobní zkušeností s některou z uvedených možností.Abstract:
The purpose of this work is to define presence of Czech music industry and its evolution and to explain selected options, how to break into the Czech music industry, from the view of forming music project. These options will be assessed on the base of qualitative research, that will be made by interviews with selected experts with personal experience with some of the mentioned options.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77347
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedoucí: Jakub Grosman
- Oponent: Daniel Šubrt
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77347
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Laureáti houslových soutěží Pražského jara
Jan Rybka -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin -
Covid-19 pandemic impact on the Music event industry in the Czech Republic
Mikoláš Dušek -
Marketing in the Music Industry
Jan KAŠPÍR -
Digital Marketing and Social Media in a Crowd Funding Campaign
Etienne Malec -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education.
Daniel Mark Sargeant -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel