Monika Škrobáčková

Bakalářská práce

Analýza a porovnání produktové a cenové strategie vybraných klasických a nízkonákladových aerolinií

Anotace:
Cílem práce je zjištění a následně porovnání produktové a cenové strategie vybraných klasických a nízkonákladových aerolinek na vybrané trase v Evropě. Metodou desk research na vybrané trase mezi Prahou a destinaci v Evropě porovnat nabídku služeb a cenovou strategii klasických a nizkonákladových aerolinií. Závěrem bude ucelený přehled produktové a cenové strategie aerolinek s ohledem na očekávání …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.