Theses 

Analýza a porovnání produktové a cenové strategie vybraných klasických a nízkonákladových aerolinií – Monika Škrobáčková

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

Zobrazit popisek
  • Žádné práce na příbuzné téma.

Monika Škrobáčková

Bakalářská práce

Analýza a porovnání produktové a cenové strategie vybraných klasických a nízkonákladových aerolinií

Anotace: Cílem práce je zjištění a následně porovnání produktové a cenové strategie vybraných klasických a nízkonákladových aerolinek na vybrané trase v Evropě. Metodou desk research na vybrané trase mezi Prahou a destinaci v Evropě porovnat nabídku služeb a cenovou strategii klasických a nizkonákladových aerolinií. Závěrem bude ucelený přehled produktové a cenové strategie aerolinek s ohledem na očekávání zákazníků.

Jazyk práce: čeština

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 23. 3. 2019 05:56, 12. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz