Analýza a porovnání produktové a cenové strategie vybraných klasických a nízkonákladových aerolinií – Monika Škrobáčková
Monika Škrobáčková
Bachelor's thesis
Analýza a porovnání produktové a cenové strategie vybraných klasických a nízkonákladových aerolinií
Abstract:
Cílem práce je zjištění a následně porovnání produktové a cenové strategie vybraných klasických a nízkonákladových aerolinek na vybrané trase v Evropě. Metodou desk research na vybrané trase mezi Prahou a destinaci v Evropě porovnat nabídku služeb a cenovou strategii klasických a nizkonákladových aerolinií. Závěrem bude ucelený přehled produktové a cenové strategie aerolinek s ohledem na očekávání …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠKROBÁČKOVÁ, Monika. \textit{Analýza a porovnání produktové a cenové strategie vybraných klasických a nízkonákladových aerolinií}. Online. Bachelor's thesis. Jihlava: College of Polytechnics Jihlava. 2016. Available from: https://theses.cz/id/voh51e/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.