Analýza a porovnání produktové a cenové strategie vybraných klasických a nízkonákladových aerolinií – Monika Škrobáčková
Monika Škrobáčková
Bachelor's thesis
Analýza a porovnání produktové a cenové strategie vybraných klasických a nízkonákladových aerolinií
Anotácia:
Cílem práce je zjištění a následně porovnání produktové a cenové strategie vybraných klasických a nízkonákladových aerolinek na vybrané trase v Evropě. Metodou desk research na vybrané trase mezi Prahou a destinaci v Evropě porovnat nabídku služeb a cenovou strategii klasických a nizkonákladových aerolinií. Závěrem bude ucelený přehled produktové a cenové strategie aerolinek s ohledem na očekávání …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKROBÁČKOVÁ, Monika. \textit{Analýza a porovnání produktové a cenové strategie vybraných klasických a nízkonákladových aerolinií}. Online. Bakalárska práca. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/voh51e/. [citováno 2024-04-24]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.