Ing. Petr Slovák

Bakalářská práce

Globalizace a její vliv na síť rychlého občerstvení McDonald’s

The Globalization and its effect on the McDonald’s fast food network
Anotace:
Jak je patrné ze zadání této bakalářské práce, cílem této práce je analyzovat globální vliv McDonald´s. Analýza se pokouší odpovědět na otázku zda McDonald´s lze chápat pouze negativně, či zda má v sobě i některé pozitivní prvky. Předmětem zkoumání je rovněž marketingová strategie McDonald´s, její marketingové a reklamní techniky. Velký prostor je věnován průzkumu veřejného mínění s názvem Studie názoru …více
Abstract:
As evidenced by submission of this bachelor work, the objective of this work is to analyze McDonald’s global influence. Analysis tries to answer a question, if it is possible to perceive McDonald’s only negatively or if it has also some positive components. The subject of exploration is also McDonald`s marketing strategy, its marketing and promotional techniques. Large area is dedicated to public opinion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace