Realizace preventivního programu Duševní zdraví – Bc. Tereza FILIPSKÁ
Bc. Tereza FILIPSKÁ
Diplomová práce
Realizace preventivního programu Duševní zdraví
Implementation of a mental health prevention programme
Anotace:
Úvod: Je dokázáno, že s psychickými problémy se setkává 1 ze 7 dětí a dospívajících. Téměř 50 % duševních poruch se objeví před dosažením 14. roku života. V době pandemie Covid- 19 došlo k navýšení počtu lidí, u kterých se objevovaly problémy spojené s duševním zdravím. Některým psychickým problémům lze předejít nebo je zmírnit prevencí - uplatněním zásad duševní hygieny. Proto je důležité zejména …víceAbstract:
Introduction: evidence shows that 1 in 7 children and adolescents experience psychological problems. Almost 50% of mental disorders occur before the age of 14. During the Covid- 19 pandemic, there was an increase in the number of people experiencing mental health problems. Some mental health problems can be prevented or alleviated by prevention - by applying mental hygiene principles. It is therefore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Hana Tomášková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FILIPSKÁ, Tereza. Realizace preventivního programu Duševní zdraví. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Lékařská fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Lékařská fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Lékařská fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ochrana a podpora veřejného zdraví / Ochrana a podpora veřejného zdraví
Práce na příbuzné téma
-
Preventivní program Duše pro klienty s duševním onemocněním využívajících služeb CDZ Olomouc
Kateřina HANKOVÁ -
Preventivní program zaměřený na sebepoznání žáků mladšího školního věku prostřednictvím jógy, meditačních cvičení a léčivého příběhu
Šárka Holasová -
Využití komiksu jako inovativního didaktického nástroje pro upevnění znalostí o hlavních aspektech zdraví u dětí mladšího školního věku
Markéta Šimonová -
Chování související se zdravím u dětí a jeho vztah k úrovni duševní pohody a zdraví v dospělém věku
Eliška Matonohová -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Doporučení úrovně pohybové aktivity jako jednoho z faktorů udržování zdraví dětí staršího školního věku
Karel HRIC -
Výchova ke zdraví inspirovaná Sokolem
Veronika Pivničková -
Kyberšikana a její prevence – přehledová studie aktuálních výzkumů z oblasti prevence kyberšikany
Jiří Pokorný