Bc. Jan Kadlček

Diplomová práce

Hedonický přístup k tvorbě cen: sekundární trh s osobními automobily

Hedonic approach to pricing: secondary market of used cars
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvořit hedonický model odhadující cenu motorových vozidel na sekundárním trhu na základě empirických údajů. První část práce se věnuje teoretickým základům, přehledu relevantní empirické literatury a analýze automobilového trhu v České republice. Ve druhé části jsou analyzována data získaná z inzertních portálů ojetých vozidel. Práce dále popisuje využití statistických …více
Abstract:
The aim of this thesis is to create a hedonic model for estimating the prices of motor vehicles in the secondary market based on empirical data. The first part of the thesis is devoted to the theoretical background, a review of relevant empirical literature, and an analysis of the automotive market in the Czech Republic. The second part analyzes data obtained from used vehicle advertising portals. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
  • Vedoucí: prof. Ing. Štefan Lyócsa, PhD.
  • Oponent: doc. Ing. Tomáš Výrost, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta