Marketingová strategie firmy Slevomat.cz,s.r.o. – Trang Dinh Huyen
Trang Dinh Huyen
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy Slevomat.cz,s.r.o.
Marketing strategy of online company Slevomat.cz s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií internetového portálu Slevomat.cz, který je lídrem mezi slevovými portály v České republice. Cílem práce je analýza marketingové strategie a na základně vlastního dotazníkového šetření navrhnout aktivity na zlepšení té stávající. V teoretické části jsou shrnuty stěžejní teoretické poznatky o marketingu obecně, strategickém a online marketingu, které …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing strategy of the internet website Slevomat.cz, which is a leading company within internet group buying websites in the Czech Republic. The goal of this bachelor thesis is the analysis of marketing strategy and on the basis of questionnaire survey there are suggested activities to improve current marketing strategies. In the theoretical part there are summarized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60545
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2014
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Zdeněk Linc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60545
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza slevových portálů
Peter Števanka -
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek -
Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů
Ester Štrochová -
Marketingová strategie podniku internetového obchodu
Jan Fajfr -
Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích
David Němec -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM -
Marketingová strategie v prostředí startupu
Petra Havlová -
Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas
Kryštof Zlatohlávek