Trang Dinh Huyen

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy Slevomat.cz,s.r.o.

Marketing strategy of online company Slevomat.cz s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií internetového portálu Slevomat.cz, který je lídrem mezi slevovými portály v České republice. Cílem práce je analýza marketingové strategie a na základně vlastního dotazníkového šetření navrhnout aktivity na zlepšení té stávající. V teoretické části jsou shrnuty stěžejní teoretické poznatky o marketingu obecně, strategickém a online marketingu, které …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing strategy of the internet website Slevomat.cz, which is a leading company within internet group buying websites in the Czech Republic. The goal of this bachelor thesis is the analysis of marketing strategy and on the basis of questionnaire survey there are suggested activities to improve current marketing strategies. In the theoretical part there are summarized …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2014
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Zdeněk Linc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/60545

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod