Kresba jako pomocná metoda k poznání dítěte pro učitele – Vendula Báčová
Vendula Báčová
Master's thesis
Kresba jako pomocná metoda k poznání dítěte pro učitele
Drawing as a subsidiary method of child cognition tor teacher
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na využití dětské kresby v práci učitele. V teoretické části je nastíněna problematika pedagogicko psychologické diagnostiky, tělesný, psychický a emoční vývoj mladšího školního věku, dětská kresba a kresebné testy. Výzkum praktické části byl prováděn v jedné třídě nejprve prvního a následně druhého ročníku běžné základní školy. Jejím cílem bylo porovnat dosažený mentální …moreAbstract:
My graduation theses deal with usage of children´s drawing in teacher´s work. Theoretical part of the theses is focused on questions of pedagogical-psychological diagnostics, physical, mental and emotional progress of children of younger school age, children´s drawing and tests based on drawing. Research described in the practical part of the theses was done in one class, firstly in the first grade …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2010
- Supervisor: Alena Petrová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BÁČOVÁ, Vendula. \textit{Kresba jako pomocná metoda k poznání dítěte pro učitele} Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Pedagogická fakulta. 2010. Available from: https://theses.cz/id/vowjm8/. [cit. 2024-04-19].
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMaster programme / field:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Theses on a related topic
-
Možnosti pedagogicko-psychologické diagnostiky v práci učitelky MŠ v kontextu přípravy pro vstup na ZŠ
Sabina KLÍMOVÁ -
Diagnostika dítěte a její vliv na odklad školní docházky
Kateřina Kobosilová -
Možnosti využití metod pedagogicko-psychologické diagnostiky na 1. stupni ZŠ
Kateřina ŠTORKOVÁ -
Pedagogicko-psychologická poradna v kontextu speciální pedagogiky
Jana DREISEITELOVÁ -
Diagnostika školní zralosti a připravenosti- komparace mateřské školy Montessori a běžné mateřské školy
Lenka Saparová -
Use of Psychomotor Approaches in English Language Teaching to Early School Age Children
Barbora Vichtová -
Dětská kresba a její specifika
Vendula BARDOŇOVÁ -
Dětská kresba a její využití v pedagogické praxi
Kristýna Halschová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights