Bc. Anastasia Frolova

Master's thesis

Ethical Marketing

Ethical Marketing
Abstract:
Práce se zabývá problematikou etického marketingu. Ve své práci jsem studoval a popsal principy etického marketingu v řetězci restaurací rychlého občerstvení KFC. Společnost tak částečně vyřešila problém likvidace a úspory přírodních zdrojů. Společnost se také aktivně podílí na řešení sociálních problémů. Práce obsahuje úvod, závěry a 6 kapitol, tři teoretické a tři praktické.
Abstract:
My thesis is describing ethical marketing. In my work, I have studied and described the principles of ethical marketing in the chain of fast food restaurants KFC. Thus, the company partially solved the problem of waste disposal and saving natural resources. The company also actively participates in solving social problems. The work consists of introduction, conclusion and 6 chapters, three theoretical …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2019
  • Supervisor: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní