Bc. Adam Topinka

Diplomová práce

Konstrukce marketingového plánu k posílení firemní identity podniku

Creation of marketing plan to strengthen corporate identity of company
Anotace:
Tato práce se zabývá založením podniku a budováním jeho firemní identity a firemní image. Při založení podniku se vychází především z konceptu strategického řízení firem, jakožto podstatného prvku pro efektivní řízení podniku, a následně i pro budování jeho identity a image. V rámci tohoto konceptu je využíváno metod strategického marketingu, jakožto prostředku pro vytvoření povědomí veřejnosti o firmě …více
Abstract:
This paperwork is focused on establishment of company and making identity and image of that company. The company creation is based on concept of strategic management like an esential element for efficient management of company, and also for construction of company identity and image. Within this concept are used methods of strategic marketing like a means for making of public awareness about the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 11. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace