Konstrukce marketingového plánu k posílení firemní identity podniku – Bc. Adam Topinka
Bc. Adam Topinka
Diplomová práce
Konstrukce marketingového plánu k posílení firemní identity podniku
Creation of marketing plan to strengthen corporate identity of company
Anotace:
Tato práce se zabývá založením podniku a budováním jeho firemní identity a firemní image. Při založení podniku se vychází především z konceptu strategického řízení firem, jakožto podstatného prvku pro efektivní řízení podniku, a následně i pro budování jeho identity a image. V rámci tohoto konceptu je využíváno metod strategického marketingu, jakožto prostředku pro vytvoření povědomí veřejnosti o firmě …víceAbstract:
This paperwork is focused on establishment of company and making identity and image of that company. The company creation is based on concept of strategic management like an esential element for efficient management of company, and also for construction of company identity and image. Within this concept are used methods of strategic marketing like a means for making of public awareness about the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p55rw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Strategický marketing vybrané lezecké stěny
Daniela Kotrbová -
Marketingový výzkum jako opora strategického řízení kulturních institucí
Šárka Kolejková