Konstrukce marketingového plánu k posílení firemní identity podniku – Bc. Adam Topinka
Bc. Adam Topinka
Master's thesis
Konstrukce marketingového plánu k posílení firemní identity podniku
Creation of marketing plan to strengthen corporate identity of company
Abstract:
Tato práce se zabývá založením podniku a budováním jeho firemní identity a firemní image. Při založení podniku se vychází především z konceptu strategického řízení firem, jakožto podstatného prvku pro efektivní řízení podniku, a následně i pro budování jeho identity a image. V rámci tohoto konceptu je využíváno metod strategického marketingu, jakožto prostředku pro vytvoření povědomí veřejnosti o firmě …moreAbstract:
This paperwork is focused on establishment of company and making identity and image of that company. The company creation is based on concept of strategic management like an esential element for efficient management of company, and also for construction of company identity and image. Within this concept are used methods of strategic marketing like a means for making of public awareness about the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/p55rw/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 11. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Strategický marketing vybrané lezecké stěny
Daniela Kotrbová -
Marketingový výzkum jako opora strategického řízení kulturních institucí
Šárka Kolejková