Bc. Adam Topinka

Master's thesis

Konstrukce marketingového plánu k posílení firemní identity podniku

Creation of marketing plan to strengthen corporate identity of company
Abstract:
Tato práce se zabývá založením podniku a budováním jeho firemní identity a firemní image. Při založení podniku se vychází především z konceptu strategického řízení firem, jakožto podstatného prvku pro efektivní řízení podniku, a následně i pro budování jeho identity a image. V rámci tohoto konceptu je využíváno metod strategického marketingu, jakožto prostředku pro vytvoření povědomí veřejnosti o firmě …more
Abstract:
This paperwork is focused on establishment of company and making identity and image of that company. The company creation is based on concept of strategic management like an esential element for efficient management of company, and also for construction of company identity and image. Within this concept are used methods of strategic marketing like a means for making of public awareness about the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 11. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní