Evaluace vybraných firemních stránek se zaměřením na recruitment s využitím eye trackingu – Bc. Michaela MATOUŠKOVÁ
Bc. Michaela MATOUŠKOVÁ
Master's thesis
Evaluace vybraných firemních stránek se zaměřením na recruitment s využitím eye trackingu
Evaluation of selected company websites with a focus on recruitment, using eye tracking
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na hodnocení vybraných kariérních stránek, jakožto důležitého nástroje získávání zaměstnanců. Teoretická část se zabývá marketingem na internetu se zaměřením na marketingovou komunikaci, značkou zaměstnavatele, recruitmentem na internetu a úvodem do marketingového výzkumu. Dále práce zahrnuje popis zvolených metodologických přístupů, tedy využití oční kamery, standardizovaného …viacAbstract:
This diploma thesis focuses on the evaluation of selected career web sites as an important tool for employee recruitment. The theoretical part deals with marketing on the Internet, focusing on marketing communication, employer brand, recruitment on the Internet and introduction to marketing research. Further, the thesis includes a description of the selected methodological approaches, ie the use of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MATOUŠKOVÁ, Michaela. \textit{Evaluace vybraných firemních stránek se zaměřením na recruitment s využitím eye trackingu}. Online. Diplomová práca. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Faculty of Economics. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/vp7n85/.
Jak správně citovat práci
MATOUŠKOVÁ, Michaela. Evaluace vybraných firemních stránek se zaměřením na recruitment s využitím eye trackingu. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza recruitmentu na internetu pro zvolený sektor firem v České republice
Lucie BOUBLÍKOVÁ -
Analýza recruitmentu na internetu pro zvolený segment firem v České republice
Zuzana JÍLKOVÁ -
Eye tracking v marketingu
Daniel Kučera -
Eye tracking a jeho využití v marketingové komunikaci podniku
Jana ZLÁMALOVÁ -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Lenka Jandošová -
Eye tracking v podnikové prodejně firmy Váhala a spol. s r.o.
Tomáš Denk -
Vnímání poutačů článků komerčního charakteru generací Z: eye-trackingový experiment
Pavel Štindl -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Karolína Chárová