Bc. Ladislav Kříž
Bachelor's thesis
Regulace reklamy
Regulation of advertising
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje regulaci reklamy. V teoretické části je definován pojem reklama, a dále také média a masová média. Dalším bodem je systém právní úpravy regulace reklamy. Ten využívá práva soukromého, veřejného, ale i etickou reklamní samoregulaci. Praktická část obsahuje porovnání jednotlivých případů z praxe.Abstract:
My bechelor thesis attends to regulation of promotion. In theory part the promotion conception is defined, then media and mass media as well. The next point is a system concerning law modification of promotion regulation. It derives benefit from private law, public law, but also ethic promotional self-regulation. The practical part includes a comparison of various cases from profession.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/byrgr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedúci: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Stanislav Sviták, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Mass Media and its Role in Mechanism of Legal Regulation
Monika Stachoňová -
Reklama z pohledu podniku v české a evropské judikatuře
Martina Lvová -
Comparison of Czech Constitutional Law and Constitutional Law in a selected country
Saajan Gulia -
Sporné otázky obchodněprávní odpovědnosti za škodu v české judikatuře a v evropském soft law; hodnocení úpravy v OZ z praktického hlediska
Michal Kabelka -
Differences between the Common law and the Continental law and their practical consequences
Olga Kukovynets -
The differences between the common law and continental law and their practical consequences
Elena Korshunova