Bc. Ladislav Kříž

Bakalářská práce

Regulace reklamy

Regulation of advertising
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje regulaci reklamy. V teoretické části je definován pojem reklama, a dále také média a masová média. Dalším bodem je systém právní úpravy regulace reklamy. Ten využívá práva soukromého, veřejného, ale i etickou reklamní samoregulaci. Praktická část obsahuje porovnání jednotlivých případů z praxe.
Abstract:
My bechelor thesis attends to regulation of promotion. In theory part the promotion conception is defined, then media and mass media as well. The next point is a system concerning law modification of promotion regulation. It derives benefit from private law, public law, but also ethic promotional self-regulation. The practical part includes a comparison of various cases from profession.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Stanislav Sviták, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní