Aneta Hartmanová

Master's thesis

Personální marketing ve vybrané společnosti

Abstract:
Diplomová práce zkoumá využití personálního marketingu v konkrétní společnosti s cílem určit možné problémy a navrhnout vhodná řešení. Teoretická část charakterizuje význam, vývoj, využití a přínosy personálního marketingu, představuje činnosti externího a interního marketingu a zabývá se značkou zaměstnavatele, která je nedílnou součástí personálního marketingu. Praktická část je založena na analýze …more
Abstract:
The diploma thesis investigates the use of personnel marketing in a particular company in order to identify possible problems and propose suitable solutions. The theoretical part characterizes the importance, development, use and benefits of personnel marketing, introduces the activities of external and internal marketing and deals with the employer brand, which is an integral part of the personnel …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019

Thesis defence

  • The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty