Bc. Veronika Špačková

Diplomová práce

Využití nových médií se zaměřením na sociální sítě v neziskovém sektoru

The use of new media with a focus on social network in the nonprofit sector
Anotace:
Marketingová komunikace díky neustálému technologickému vývoji se velmi proměňuje, obzvláště v komunikaci se zákazníkem. S rozvojem internetu se pojí i vznik sociálních sítí, které jsou bezpochyby fenoménem současnosti. Navštěvuje je stále větší počet uživatelů a přitahují tak i pozornost firem, institucí, známých osobností z důvodu potřeby právě s uživateli komunikovat. Diplomová práce analyzuje využívání …více
Abstract:
Marketing communication thanks to continuous technological development is very changing, especially in communication with the customer. With the development of the Internet is linked the creation of social networks, which are undoubtedly a phenomenon. There visit the increasing number of users and attract attention as well companies, institutions, celebrities just because of the need to communicate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: PhDr. Marie Koubová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace